Oprettet: 24-10-2013

Forberedelse

Inden et kundemøde kan det være en fordel at undersøge, hvilket fokus kunden har, og hvilke områder og emner der er vigtige.

Forberedelsen skal give dig en grundlæggende viden om virksomheden og den økonomiske situation, hvilket giver dig et unikt forspring og gør dig i stand til at møde kunden velforberedt og med det rette fokus. Dermed fremstår du professionel og proaktiv i kundens øjne.

Værktøjer
Der findes en lang række værktøjer og data, der kan anvendes. Tjeklisten i produktbladet giver dig et samlet overblik og gør det muligt at finde det rigtige værktøj.

Sidst bekræftet: 10-10-2014 Oprettet: 24-10-2013 Revideret: 24-10-2013

Kontakt

Afdelingsleder

Kristian Skov

Strategi & Vækst


Forfatter

Økonomi & Virksomhedsledelse
Søren Svendgaard

Af samme forfatter

Rapportering til bestyrelsen i landbrugsvirksomheden
Artiklen eksemplificerer og begrunder hvad en bestyrelsesrapport skal indeholde. Artiklen introducere en 4-faset perspektiv...
16.09.14
Bestyrelsesnøglen: Forhandlingsprotokol
Skabelon til forhandlingsprotokol
30.10.13
Bestyrelseskontrakt
Skabelon til bestyrelseskontrakt
30.10.13
Årsplan
Plan for de temaer bestyrelses ønsker at arbejder med i løbet af året.
30.10.13
Bestyrelsesreferat
Skabelon til referat fra beslytrelsesmøde
30.10.13